Про ЦНАП | Звітня інформація | Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за лютий 2024 року
Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за лютий 2024 року

З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування, визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський запроваджено щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою талону електронної черги.

Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги висловлюють своє враження від візиту за допомогою двох скриньок «Задоволені обслуговування» та «Не задоволені обслуговуванням».

У лютому 2024 року Центр надання адміністративних послуг в м.Первомайський відвідало 1447 заявники.

За допомогою талонів електронної черги свою думку висловило 1046 респондентів, що складає 72,3 % від загальної кількості.

Позитивно оцінили якість надання послуг – 1041 відвідувач, незадоволено роботою  - 5 відвідувачів. 

99,5% респондентів, які проголосували задоволені роботою Центру надання адміністративних послуг в м.Первомайський.

 

Відвідувачі ЦНАП також мають можливість оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Первомайський http://cnap.pervom-rada.gov.ua/info/page/7  та за допомогою     QR-коду #мінцифри.

 ЦНАП і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Дякуємо відвідувачам за висловлену думку.

Ми працюємо для ВАС.

 

#ВсеБудеЦНАП

Приєднані документи
Переглядів: 58
Всього переглядів вкладених ресурсів: 58
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>