Про ЦНАП | Загальна інформація | ВАС ВІТАЄ ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В м.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ
ВАС ВІТАЄ ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В м.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ

Центр надання адміністративних послуг в м.Первомайський - це постійно діючий структурний підрозділ виконавчого комітету Первомайської міської ради, створений за рішенням 45 сесії 6 скликання Первомайської міської ради № 722-45/6 від 8 серпня 2013 року.

В центрі надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна». Складовою частиною Центру надання адміністративних послуг, є Дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

 

Державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах: верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;  стабільності; рівності перед законом; відкритості та прозорості; оперативності та своєчасності; доступності інформації про надання адміністративних послуг;  захищеності персональних даних; раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг; неупередженості та справедливості;  доступності та зручності для суб’єктів звернень

Основні принципи роботи 

Основними принципами роботи в Центрі є:

ввічливе ставлення до кожного відвідувача,

розуміння його проблем, прагнення максимально швидко знайти їх рішення;

доступність та зручність отримання послуг для всіх фізичних та юридичних осіб;

організаційна єдність; орієнтація на суб’єкта звернення;

зрозумілість процедур;

оперативність та своєчасність у вирішенні питань;

забезпечення доступу суб’єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Основними завданнями роботи Центру є:

забезпечення можливості отримання суб’єктами господарювання та населенням адміністративних послуг у одному приміщенні за принципом «єдиного вікна» у чітко встановлені строки, в комфортних умовах з мінімальними витратами часу на очікування прийому адміністратором;

- забезпечення вільного доступу суб’єктам господарювання та населенню до нформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв, клопотань, звернень у відповідних адміністративних органах;

- надання можливості отримати фахові консультації від експертів–консультантів адміністративних органів – суб’єктів надання адміністративних послуг у приміщенні Центру у визначений графіком їх роботи час;

- виключення випадків виникнення корупційних діянь за рахунок зменшення або відсутності безпосереднього спілкування суб’єктів звернень з представниками адміністративних органів;

- запровадження  сучасних форм надання адміністративних послуг та підвищення  якості їх надання;

- удосконалення взаємодії виконавчих органів, місцевих дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом «організаційної єдності».

Час прийому суб’єктів звернень у центрі надання адміністративних послуг становить не менше шести днів на тиждень та семи годин на день і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг. Прийом суб’єктів звернень здійснюється без перерви на обід. Центр надання адміністративних послуг не менше двох днів на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.

 

Переглядів: 1222
Дата публікації: 15:14 22.05.2019
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>