Про ЦНАП | Звітня інформація | Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП за травень 2020 року
Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП за травень 2020 року

   

З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування, визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський запроваджено щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою талону електронної черги.

Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги висловлюють своє враження від візиту за допомогою двох скриньок «Задоволені обслуговування» та «Не задоволені обслуговуванням».

У травні 2020 року Центр надання адміністративних послуг в м.Первомайський відвідало 401 заявник.

За допомогою талонів електронної черги свою думку висловило 513 респондентів, що складає 77,7 % від загальної кількості.

Позитивно оцінили якість надання послуг - 511 відвідувачів, незадоволені                       роботою  - 2 відвідувача.

Відвідувачі ЦНАП також мають можливість оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Первомайський http://cnap.pervom-rada.gov.ua/info/page/7

 ЦНАП і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Дякуємо відвідувачам за висловлену думку.

Ми працюємо для ВАС.

#ВсеБудеЦНАП

 

Приєднані документи
Переглядів: 143
Всього переглядів вкладених ресурсів: 143
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>