Про ЦНАП | Звітня інформація | Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за лютий 2021 року
Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за лютий 2021 року

Моніторинг якості

надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП

за лютий 2021 року

 

З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський виконавчого комітету Первомайської міської ради проведено щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою талону електронної черги. 

Мета дослідження: оцінка якості надання адміністративних послуг.

Спосіб збору інформації: масовий, голосування.

Голосування проводилось за анонімним принципом та бажанням відвідувача.

 

У лютому 2021 року Центр надання адміністративних послуг в м.Первомайський відвідало 1895 заявників.

За допомогою талонів електронної черги свою думку висловило 1236 респондентів, що складає 65,2 % від загальної кількості.

Позитивно оцінили якість надання послуг - 1224 відвідувача, незадоволені роботою  - 12 відвідувачів.  99,0 % респондентів, які проголосували задоволені роботою Центру надання адміністративних послуг в м.Первомайський.

 

Відвідувачі ЦНАП також мають можливість оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Первомайський http://cnap.pervom-rada.gov.ua/info/page/7

 ЦНАП і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Дякуємо відвідувачам за висловлену думку.

Ми працюємо для ВАС.

#ВсеБудеЦНАП

Приєднані документи
Переглядів: 768
Всього переглядів вкладених ресурсів: 768
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>