Моніторинг якості
надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП
за лютий 2021 року
З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський виконавчого комітету Первомайської міської ради проведено щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою талону електронної черги.
Мета дослідження: оцінка якості надання адміністративних послуг.
Спосіб збору інформації: масовий, голосування.
Голосування проводилось за анонімним принципом та бажанням відвідувача.
У лютому 2021 року Центр надання адміністративних послуг в м.Первомайський відвідало 1895 заявників.
За допомогою талонів електронної черги свою думку висловило 1236 респондентів, що складає 65,2 % від загальної кількості.
Позитивно оцінили якість надання послуг - 1224 відвідувача, незадоволені роботою - 12 відвідувачів. 99,0 % респондентів, які проголосували задоволені роботою Центру надання адміністративних послуг в м.Первомайський.
Відвідувачі ЦНАП також мають можливість оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Первомайський http://cnap.pervom-rada.gov.ua/info/page/7
ЦНАП і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Дякуємо відвідувачам за висловлену думку.
Ми працюємо для ВАС.
#ВсеБудеЦНАП