Про ЦНАП | Звітня інформація | Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за серпень 2021 року
Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за серпень 2021 року

Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за серпень 2021 року

 

З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування, визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський запроваджено щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою талону електронної черги.

Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги висловлюють своє враження від візиту за допомогою двох скриньок «Задоволені обслуговування» та «Не задоволені обслуговуванням».

У серпні 2021 року Центр надання адміністративних послуг в м.Первомайський відвідало 1773 заявників.

За допомогою талонів електронної черги свою думку висловило 1228 респондентів, що складає 69,3 % від загальної кількості.

Позитивно оцінили якість надання послуг - 1213 відвідувачів, незадоволені роботою  - 15 відвідувачів

В книзі відгуків та пропозицій залишено 1 позитивний відгук про роботу ЦНАП.

98,8 % респондентів, які проголосували задоволені роботою Центру надання адміністративних послуг в м.Первомайський.

 

Відвідувачі ЦНАП також мають можливість оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Первомайський http://cnap.pervom-rada.gov.ua/info/page/7

 ЦНАП і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Дякуємо відвідувачам за висловлену думку.

Ми працюємо для ВАС.

#ВсеБудеЦНАП

Приєднані документи
Переглядів: 11
Всього переглядів вкладених ресурсів: 11
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>