Про ЦНАП | Звітня інформація | Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за листопад 2021 року
Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП за листопад 2021 року

Моніторинг якості

надання адміністративних послуг обслуговування у ЦНАП

за листопад 2021 року

 

      З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування, визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський запроваджено щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою талону електронної черги.

      Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги висловлюють своє враження від візиту за допомогою двох скриньок «Задоволені обслуговування» та «Не задоволені обслуговуванням».

      У листопаді 2021 року Центр надання адміністративних послуг в м.Первомайський відвідало 1673 заявників.

      За допомогою талонів електронної черги свою думку висловило 811 респондентів, що складає 48,5 % від загальної кількості.

      Позитивно оцінили якість надання послуг - 808 відвідувачів, незадоволені роботою  - 3 відвідувача

      99,6 % респондентів, які проголосували задоволені роботою Центру надання адміністративних послуг в м.Первомайський.

      Відвідувачі ЦНАП також мають можливість оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Первомайський http://cnap.pervom-rada.gov.ua/info/page/7

      ЦНАП і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

      Дякуємо відвідувачам за висловлену думку.

      Ми працюємо для ВАС.

      #ВсеБудеЦНАП

 

Приєднані документи
Переглядів: 296
Всього переглядів вкладених ресурсів: 296
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>