Підсумки анкетування: 99,1% респондентів задоволені обслуговуванням у ЦНАП
Підсумки анкетування: 99,1% респондентів задоволені обслуговуванням у ЦНАП

Поділитися новиною:

Підсумки анкетування: 99,1% респондентів задоволені обслуговуванням у ЦНАП

Підсумки анкетування: 99,1% респондентів задоволені обслуговуванням у ЦНАП

З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський з 15.04.2019 по 15.05.2019 року проводилось дослідження якості надання адміністративних послуг. 

Відвідувачі Центру мали можливість висловити свою думку  зручним для себе способом:

- заповнити анкету у паперовому вигляді в приміщенні ЦНАП;

- проголосувати за допомогою талонів електронної черги;

- проголосувати на веб-сайті ЦНАП.

Свою думку висловило 429 респондентів.

Висновки:

задоволені роботою – 425 респондентів;

незадоволені -  4 респонденти.

Для отримання інформації відвідувачі використовували різні джерела інформації: веб-сторінка в мережі Інтернет, інформаційні стенди в приміщенні ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг, засоби масової інформації. Випадків порушення термінів підготовки та видачі документів не було. Респонденти задоволені роботою ЦНАП, адміністраторів та графіком роботи ЦНАП. Інформація на стендах є вичерпною. Проблеми, які заважають ефективній роботі ЦНАП відсутні. Зауважень щодо  організації роботи ЦНАП не висловлено. В загальних коментарях щодо роботи ЦНАП відвідувачі висловлювали задоволення роботою, подяку та сподівання на продовження гарного обслуговування. Надходили пропозиції щодо розширення переліку послуг, які надаються в ЦНАП.

Дякуємо відвідувачам, які взяли участь у анкетуванні та висловили свої побажання щодо роботи  ЦНАП! Саме ви, стимулюєте нас активно розвиватися та вдосконалюватися! Обіцяємо, будемо і надалі ставати кращими для вас.

Web-адреса: cnap.pervom-rada.gov.ua/news/id/13 | Переглядів: 86Дата публікації: 15:05 22.05.2019