Нові форми повідомлень і декларацій ДАБІ та скорочення строків їх реєстрації
Нові форми повідомлень і декларацій ДАБІ та скорочення строків їх реєстрації

Нові форми повідомлень і декларацій ДАБІ та скорочення строків їх реєстрації

Нові форми повідомлень і декларацій ДАБІ та скорочення строків їх реєстрації

27 квітня 2019 року було оприлюднено Постанову КМУ №367 від 27.03.2019 року «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», якою також, затверджено зміни до форм повідомлень ДАБІ про початок виконання підготовчих та будівельних робіт та декларацій про готовність об’єкта до експлуатації.
 
Ці зміни набирають чинності з 01 липня 2019 року.

 

 

 
Також з 01.07.2019 року буде суттєво скорочено строки розгляду та реєстрації наступних документів:
 

реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих та будівельних робіт, яке подано через центри надання адміністративних послуг (ЦНАП), становитиме 5 (п’ять) робочих днів(замість 30 (тридцяти) календарних днів, як це є зараз), а подане через електронний кабінет замовника — в день їх надходження.

 реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта), шляхом внесення до реєстру даних, зазначених у декларації, здійснюється автоматично у день її надходження.

 

Варто зазначити, що на сьогодні повідомлення про початок виконання будівельних робіт, які здійснюються на підставі будівельного паспорта, подані через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві, з липня 2018 року реєструються в автоматичному режимі – без втручання посадових осіб. І їх реєстрація здійснюються в день надходження.

З 01.07.2019 року замість електронної системи здійснення декларативних процедур в будівництві буде запроваджено електронний кабінет замовника.

Переглядів: 524
Дата публікації: 08:00 26.06.2019
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>