Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП
Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП

Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП

Моніторинг якості надання адміністративних послуг обслуговуванням у ЦНАП

З метою покращення взаємодії влади та громади, поліпшення якості обслуговування, визначення рівня задоволеності мешканців міста послугами, які надаються Центром надання адміністративних послуг в м.Первомайський запроваджено щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою талону електронної черги.

Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги висловлюють своє враження від візиту за допомогою двох скриньок «Задоволені обслуговування» та «Не задоволені обслуговуванням».

У червні 2019 року участь у голосуванні взяло 794 відвідувачі ЦНАП, що складає 68,9 % від загальної кількості (1153) респондентів.

Позитивно оцінило якість надання послуг 794 відвідувача, що становить 100,0% респондентів.

Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Первомайський (http://cnap.pervom-rada.gov.ua/info/page/7).

ЦНАП і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

Переглядів: 555
Дата публікації: 16:05 08.07.2019
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>