Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?
Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?

Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?

діалог з громадою

У нашій громаді вже не перший рік працює ЦНАП. Це сучасне приміщення, обладнане комп’ютерною технікою та новими меблями, в якому працює кваліфікований персонал. Тепер є черговий виклик - налагодити комунікацію та залучити населення до роботи центру.  

Саме цьому і сприяв візит регіонального спеціаліста Марини Велітченко, яка для працівників ЦНАП провела презентацію «Як працювати з інформуванням та залученням населення до створення та роботи ЦНАП?»,  а також промоніторила інституційну та фізичну підтримку модернізації центру.

Експерт схвально відгукнуласть про роботу нашого центру надання адміністративних послуг та сказала, що у нас також є чому повчитись.

А потім розповіла про кращі практики комунікації та залучення населення для конкретних ситуацій, які можуть виникнути в громаді. Після групової роботи фахівці обговорили плани інформування та залучення мешканців, а регіональний спеціаліст дала їм поради та рекомендації на майбутнє.

Навчання було проведено в рамках Раунду 2 Програми «U-LEAD»: програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку – компонент 2: Створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) та підвищення поінформованості населення про місцеве самоврядування» (фаза впровадження).

 

Альбом: Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?
Альбом: Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?
Альбом: Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?
Альбом: Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?
Альбом: Як залучити первомайців до діалогу з владою через ЦНАП?
Переглядів: 445
Дата публікації: 14:57 03.03.2020
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>