Інформація щодо роботи ЦНАП
Інформація щодо роботи ЦНАП

Інформація щодо роботи ЦНАП

Оновлена інформація

УВАГА!

 

Важлива інформація щодо адаптації роботи ЦНАП у місті Первомайський Харківської області до умов, які спричинила пандемія.

Зараз дуже важливо спільними зусиллями запобігти поширенню коронавірусу COVID-19 та можливими засобами й заходами захистити клієнтів та працівників ЦНАП.

З цією метою з 17 березня 2020 року тимчасово встановлюється графік роботи ЦНАП:

  • з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00; без обідньої перерви та з технічними перервами: з 10:00 до 10:20, 12:30 до 12:50 та з 15:00 до 15:20.
  • тимчасово припиняється прийом громадян у приміщенні ЦНАП суб’єктами надання адміністративних послуг.
  • тимчасово припиняється надання адміністративних послуг за допомогою «Кейсу «Мобільний Офіс» за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення.
  • тимчасово припиняється обслуговування громадян з інших міст та населених пунктів;
  • обмежується кількість одночасно перебуваючих у приміщенні клієнтів до 10 осіб

 Наполегливо рекомендуємо громадянам :

  • за відсутності гострої необхідності обмежити візити до ЦНАП та залишатися вдома;
  • для вирішення будь-яких питань спочатку обов’язково отримувати дистанційну консультацію будь-яким доступним способом:
    телефон 05748 34103, ел.пошта tsnap.pervom@ukr.net
  • користуватися за потреби засобами поштового зв’язку для подачі документів; необхідних для отримання послуг, які за законом можна отримати у такий спосіб;
  • замовляти послуги онлайн за допомогою електронних сервісів;
  • у разі візиту до ЦНАП за наявності вдягати захисну маску.

Будемо інформувати Вас про подальші заходи щодо оптимізації роботи ЦНАП на період пандемії.

Бажаємо всім здоров’я!

 

Переглядів: 1148
Дата публікації: 11:05 18.03.2020
Центр надання адміністративних послуг Первомайської міської ради Харківської області >>>